امکانات مرکز رشد ساری در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان مازندران میثم حسنعلی‌زاده در گفت گویی اختصاصی با خبرنگار علم و فناوری از استان مازندران در ارتباط با فعالیت‌های این مرکز اظهار کرد: مهمترین اقدام حمایت از دانش پژوهان و فعالان عرصه ساخت و تولید بوده و همچنین برنامه‌ریزی برای حمایت‌های بلاعوض مالی در برنامه کاری ما قرار دارد.

وی با اعلام اینکه این مرکز از سال ۹۰ تاکنون در حال فعالیت است، افزود: دوره‌های آموزشی متنوع در زمینه‌های فنی و غیر فنی مانند صنایع تبدیلی،تکثیر زالو طبی، رباتیک،کوادکوپتر، مهندسی پزشکی، مزاج شناسی، آموزش تولید گیاهان دارویی، ماهیان زینتی و سایر نیازمندی‌های استان برگزار شده است.

مسؤول مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری خاطر نشان کرد: بیش از دو هزار نفر تاکنون از ظرفیت آموزشی و خدماتی این مرکز استفاده کردند، که همزمان مشاوره‌های شغلی هم در این مجموعه برگزار شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آزمایشگاهی که در این مرکز وجود دارد، افزود: پژوهشگران علاقمند فاقد امکانات می‌توانند با هماهنگی نیازمندی‌های تحقیقاتی خویش را در این مجموعه انجام دهند.

حسنعلی‌زاده یادآور شد: این مرکز در ساخت تجهیزات صنعتی و کشاورزی و دامپروری و شیلات همکاری مناسبی با پژوهشگران و محققان داشته است و زمینه دسترسی به بازار هدف را فراهم کرده است.

وی به ساخت بازوهای رباتیکی، دستگاه سی ان‌سی،رطوبت سنج چوب و اسکنر سه درجه آنتن در این مرکز اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت مناسب آزمایشگاه و علمی آماده دریافت طرح‌های تحقیقاتی در حوزه نیازمندی‌های استان مازندران هستیم.

مدیر مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری با اعلام اینکه این مجموعه ظرفیت پذیرش طرح‌های تحقیقاتی در زمینه برق و الکترونیک را دارد، گفت: علاقمندان و محققان برای دریافت اطلاعات بیشتر و همکاری می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۸۴۱۴۳۲۱ تماس گرفته و همچنین اطلاعات بیشتر این مجموعه سایت mhsanat.ir در دسترس قرار دارد.

پیمایش به بالا