بهروان: شرایط ورزشگاه‌های واگذار شده به پرسپولیس و استقلال باید مورد تایید ما باشد

وی افزود: جا دارد از تیم‌های پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن، صبا تشکر کنم که پذیرفتند در جام شهدا شرکت کنند. ما برای این مسابقات اسپانسر گرفته‌ایم و حتی خودم نیز به دنبال این هستم که به شخصه جایزه‌ای را برای قهرمان این دوره از بازی‌ها تهیه کنم. 

بهروان در خصوص اینکه گفته می‌شود ورزشگاه‌هایی که قرار است در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار داده شود، امکانات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ ندارد، گفت: قطعا باید این ورزشگاه‌ها شرایط تعریف شده از سوی AFC برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را داشته باشند مخصوصا برای تیم‌های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی که حتی ما بازی‌های تراکتور مقابل گسترش فولاد را هم در زمین تیم گسترش برگزار نمی‌کنیم و آن را به ورزشگاه یادگار امام انتقال می‌دهیم. این به خاطر این است که ورزشگاه‌هایی که میزبان بازی‌های تیم‌های پرطرفدار هستند باید گنجایش لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر در این باره افزود: اگر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال بتوانند شرایط ورزشگاه‌هایی که در اختیارشان قرار داده می‌شود را بهبود بخشیده و آن را به شرایطی که AFC خواسته برسانند، ما از این ورزشگاه بازدید به عمل آورده و در صورت تایید این ورزشگاه مشکلی برای میزبانی از مسابقات لیگ را ندارد. لازم است بگویم الزامات AFC روی ورودی و خروجی ورزشگاه، گنجایش تماشاگر و از همه مهم‌تر بحث نور ورزشگاه است که باید ۱۲۰۰ ولت باشد.

پیمایش به بالا