موذن:کسب رتبه برتر کنکور معاونت علمی و پژوهشی حوزه بسیج آمل اقدام ارزشمند و قابل تحسین است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران، محمد هادی موذن در پیامی به مناسبت کسب رتبه دومی علیرضا چلابیان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی و معاونت علمی پژوهشی حوزه بسیج دانش آموزی آمل اظهار کرد: قرار گرفتن در جمع دانش آموزان رتبه برتری کنکور به دلیل همت والا رقم خورده است.

وی خاطر نشان کرد: راهنمایی معلمان و حمایت‌های خانواده در کسب این رتبه ارزشمند بسیار قابل تحصین است.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران، خاطر نشان کرد: این نخبه بسیجی با همت و تلاشی که داشته از نعمت هوش و سرشار خدادی که بهره مناسب برده و از این ظرفیت در جهت ارتقاء فعالیت‌های علمی بهره برده و خداوند هم مزد زحماتش را به خوبی ارزانی داشته است.

وی اضافه کرد: اقدام این بسیجی تلاش گر در مسیر علم و دانش همسان تلاش‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و امید داریم که این تلاش‌ها و زحمات به سرانجام مقصود بر اساس آنچه را که مد نظر خداوند منان بوده برسد.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران یادآور شد: این نخبه بسیجی با همت و تلاش خویش راه سعادت در حوزه علم و دانش را به خوبی طی کرده و امید دارم که این موفقیت‌ها در دوران دانشجویی هم تداوم داشته باشد و ثمره تحصیلات آن در خدمت نظام اسلامی ایران قرار گیرد.

وی در پایان با تبریک کسب رتبه برتر کنکور به دیگر نخبگان مازندرانی، گفت: بسیج علمی و پژوهشی مازندران ظرفیت بسیار مناسبی برای حمایت از طرح‌های و ایده‌ها نخبگانی داشته و نخبگان علمی که هدفشان اعتلای نظام اسلامی باشد را به گرمی می‌فشارد.

انتهای پیام/

پیمایش به بالا