کاملترین نرم افزار تبدیل عکس و PDF به Word/ با آدرس www.eboo.ir پی دی آف‌تان را آنلاین تبدیل به ورود کنید

مجتبی فرج‌الهی  که به همراه مجتبی قاسم نتاج  مجری  کاملترین نرم افزار تبدیل عکس و PDF به  Word  هستند در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری مازندران، اظهار کرد: سیستم او سی آر فارسی راه اندازی کردیم و سیستم ام پی تری به ورود فارسی را هم در دستور کار داریم که در حال قوی‌تر کردن این پروژه هستیم.

وی در ارتباط با تبدیل نرم افزار تبدیل عکس و PDF به  Word گفت: این طرح را از سال ۹۴ که در دانشگاه مشغول تحصیل بودیم شروع کردیم.

این نخبه مازندرانی خاطر نشان کرد: ما برای پروژه‌های تحقیقاتی خودمان مجبور بودیم که پی دی اف‌ها را تایپ کرده  یا در اختیار تایپیست قرار دهیم که ایده این طرح از همان سال‌ها در ذهن ما ایجاد شده و توانستیم با طراحی و تولید نرم افزاری امکان تبدیل عکس و PDF به  Word را فراهم کنیم.

قاسم نتاج خاطر نشان کرد: این نرم افزار برای کلمات انگلیسی وجود داشت اما به دلیل چسیبده بودن کلمات فارسی تا حدودی امکان پذیر نبوده است که با پیگیری‌های تحقیقاتی سیستم او سی آر فارسی را راه اندازی کردیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به راحتی امکان تبدیل فایل پی دی اف به ورود وجود دارد و این پروژه همه نقیصه‌های تبدیل پی دی اف به ورد را رفع کرده است.

قاسم نتاج با اعلام اینکه این نرم افزار به صورت آنلاین صفحات پی دی اف را به ورد تبدیل کرده و برای هر صفحه ۱۰۰ تومان از کاربران دریافت می‌شود.

قاسم نتاج اضافه کرد: نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد با آدرس www.eboo.ir در دسترس قرار دارد.

وی با اعلام اینکه این پروژه برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است، افزود: چندین شرکت در این زمینه ورود پیدا کردند اما نیمه کاره پروژه را رها کردند، کار با این سیستم بسیار سخت است به این دلیل که هم از هوش مصنوعی و هم از شبکه عصبی باید استفاده کرد، در حال حاضر ما با ۶۴ هزار کاربر مشغول فعالیت هستیم و بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تبدیل تاکنون انجام دادیم.

این نخبه مازندرانی در پاسخ به این سئوال که شما برای توسعه فعالیت خودتان نیاز به حمایت خاصی دارید، گفت: سیستم او سی آر در همه کشورها پرکاربردترین نرم افزار است اما در کشور ما حمایت نمی شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر در ادارات به راحتی می‌توانند سیستم تایپ را حذف کنند، در حال حاضر در بسیاری از ادارات این نرم افزار کاربرد دارد، بزرگترین کاربرد او سی آر در سیستم حمل و نقل و پست است.

قاسم نتاج در پاسخ به این سئووال که برای معرفی این پروژه چه اقداماتی انجام دادید، گفت: با استانداری مازندران قرار داخلی منعقد کردیم که ما را به ادارات و نهادها معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت در حوزه دانشجویی انتظار داریم که پارک علم و فناوری و سازمان بسیج علمی به وزارت علوم متصل کنند که طی یک سال آینده ما می‌توانیم با همه دانشگاه‌های کشور قرار داد منعقد کنیم.

پیمایش به بالا