معرفی دانش آموزان رتبه دوم مسابقات هوا -فضا

وی درباره طرح مکانیزم بازیاب محموله فضایی این طور توضیح داد:محموله‌ای را در نظر می گیریم که خارج از جو و درون یک شیٔ باشد، به عنوان مثال در این مسابقات یک تخم مرغ به ما داده شد تا از طریق سازه و چتر داوینچی بدون اینکه بشکند ،از بالابه پایین بیاندازیم.

این دانش آموزنخبه بیان کرد: نحوه جا گذاری تخم مرغ داخل سازه، سرعت و دقت جزوفاکتورهای امتیازدهی به شرکت کنندگان بود.

بخشیان که از طریق پژوهش سرای ابن شهر آشوب ساروی با رشته هوا- فضا آشنا شده است، اضافه کرد:این پژوهش سرا مرا برای شرکت در مسابقات هوا-فضا معرفی کرد.

تشویق دانش آموزان برای تحقیق و مطالعه در پژوهش‌سراها

وی با بیان اینکه یک سال از زمان فعالیت پژوهش سرای ابن شهرآشوب ساروی می گذرد، افزود: این مرکز تاکنون دانش آموزان بسیاری را به سمت پژوهش هدایت کرده است.

بخشیان بیان کرد:دانش آموزان برای کسب اطلاع از رشته هوا- فضا ، ابتدا باید اطلاعات لازم را در رسانه‌های مجازی و پژوهشگاه‌ها به دست آورند.

وی افزود:در مراکز آموزشی نظیر پژوهشگاه‌ها رشته‌های مختلفی از جمله هوا- فضا آموزش داده می‌شود و علاقه‌مندان می توانند برای آموزش و تحقیق به این مراکز مراجعه کنند.

پیمایش به بالا