شرکت های دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران،در راستای توانمندسازی و کیفی سازی شرکت های دانش بنیان در حوزه بازاریابی و مدیریت تجاری، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)  برگزار می شود.

این کارگاه  با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از کارگزاران خدمات آموزشی خود روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برپا خواهد شد. شرکت های دانش بنیان جهت حضور در این دوره آموزشی می توانند از حمایت ۷۵ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کنند.

از آنجا که هدف هر کسب و کاری ایجاد و نگهداشتن مشتری است، انتطار می رود در این دوره مدیران ارشد، مدیران فروش و کارشناسان بازرگانی نسبت به توسعه مهارتهای ارتباط موثر با مشتریان جهت توسعه سازمان و مهارت های تفکر استراتژیک نسبت به بازار و مشتری آگاهی های لازم را کسب کنند. این مدیران نیز می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به http://cbd.nsfund.ir/learning-crm مراجعه کنند.مهر/

پیمایش به بالا