حمایت از شرکت های فعال در عرصه فناوری / بهترین اقدام برای رفع نیازهای آموزشی عمومی، استفاده از بخش خصوصی است

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه حمایت ما از شرکت‌ها در معرفی آن‌ها به جامعه کمک می کند، اضافه کرد:.امیدواریم این مسابقات در سطح بین المللی هم برگزار شود، در این صورت از چندکشور به مازندران می آیند و با ظرفیت ها و جاذبه های آن آشنا می شوند و از طرفی برای سازمان های دیگر هم به نوعی الگوسازی می شود.

وی برگزاری دهمین جشنواره ملی لکوکاپ را فرصتی برای عمل گرایی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان عنوان کرد و افزود:آموزش و توانمندسازی نونهالان و دانش آموزان هدف ماست .

معتمدزادگان با بیان اینکه کشورهایی که از علم خود استفاده کرده باشند بیشتر به موفقیت می‌رسند، گفت:سعی داریم مهارت هایی که سبب پیشرفت کشور می شود را ارتقا دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری زیرساخت‌های خوبی برای حمایت از نخبگان دارد، افزود: این سازمان در سال های گذشته و امسال حمایت خوبی از برنامه‌های نخبگان داشته است.

وی با بیان اینکه هدف سپاه ، امنیت در زندگی مردم ودارای هدف مشترک با پارک علم و فناوری است، اضافه کرد:همین هدف مشترک، زمینه‌ای برای برگزاری جشنواره‌های علمی شده است.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش هم با هدف کاهش دغدغه عمومی قدم برمی‌دارد، افزود:برآوردن همه نیازهای عموم به دلیل کمبود منابع دولت ممکن نیست و بهترین اقدام، استفاده از بخش خصوصی است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با بیان اینکه امسال کمیسیون ملی یونسکو دعوت نامه شرکت در جشنواره ملی لکوکاپ را پذیرفت، اضافه کرد: این کمیسیون در راستای کاهش فقر وافزایش توانایی جامعه تلاش می کند.

وی بیان کرد: کمیسیون ملی یونسکو شعاری با عنوان دیروز را بخوانید و فردا را بنویسید، داردو خوشحالیم که با برگزاری این جشنواره دانش آموزان با فرهنگ و آداب ملی و مذهبی ما آشنا شوند.

معتمدزادگان امضای تفاهم نامه همکاری با استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران را در زمینه ارتقای سطح توانمندی دانش آموزان مفید ارزیابی کرد.

پیمایش به بالا